Onderweg naar een nieuwe school

Te gast bij Herman Boon in Christengemeente Bethanië Drachten

november 11th, 2012 | Posted by admin in Bijeenkomsten

Zondagavond 11 november vertellen we iets in een bijzondere dienst van christengemeente Bethanië Drachten.

Herman Boon spreekt dan om 19:30 uur in het Fries Congres Centrum, Oprijlaan 3, 9205 BZ Drachten.De aanbidding op deze “Glorious Day” staat onder leiding van de Firezoneband.

Herman Boon maakt de oren van zijn toehoorders open met humor. De lachspieren maken de harten open, zo is zijn motto. Hij is bekend van cabaret, liedjes en zijn actie tien dagen bidden en vasten. Zijn meest bekende liedjes en CD’s zijn “zwart wit”, “je mag er zijn”, “stapelgek op jou, “je bent bijzonder”, “klaar voor de start”, “dat lucht op”, “nooit meer alleen”, “zullen we ruilen”, “stap maar in” en zijn cabaretvoorstelling “Hoezo stille nacht”.

Herman Boon (54) is getrouwd en vader van vier kinderen. Als cabaretier speelt hij kinder- en volwassenprogramma’s door het hele land om kinderen en volwassenen te bereiken met het evangelie. Als liedjesschrijver heeft hij inmiddels al heel wat cd’s gemaakt voor kinderen en volwassenen. Als evangelist heeft hij verschillende boekjes geschreven om mensen na te laten denken over de vraag: Waarom leef ik?
Herman Boon begon in 2003 met de theaterschool “theater en evangelie”, om mensen te trainen om cabaret te brengen met een christelijke boodschap.
In 2004 begon hij met bijbelschool de Katapult met als visie: studenten vormen tot discipelen van Jezus Christus en toerusten voor het werken met kinderen, zodat zij kunnen uitreiken in binnen- en buitenland.
In 2005 begon hij met het organiseren van tiener- en kinderkampen onder de naam “wake up kampen”.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 You can leave a response, or trackback.